Meivakantie... - Reisverslag uit Kuinre, Nederland van Marian & Joke - WaarBenJij.nu Meivakantie... - Reisverslag uit Kuinre, Nederland van Marian & Joke - WaarBenJij.nu

Meivakantie...

Door: Marian en Joke

Blijf op de hoogte en volg Marian & Joke

26 Mei 2021 | Nederland, Kuinre

De meivakantie...

Gijs is twee weken vrij, hij heeft meivakantie en dat betekent dat hij gezellig bij ons komt logeren!
En omdat hij, net als wij, het zo leuk vindt om te kamperen zetten we de caravan weer op camping Coterlet in Nijkerk, inmiddels een vertrouwde plek voor ons allemaal. Slechts 10 kilometer van huis dus in geval van “nood” kunnen we zó even naar huis!
Ondanks de regen vermaakt Gijs zich prima, buiten met de skelters en ook met Thijs, de 11 jarige zoon van de camping-eigenaren. Ook maakt hij al snel vriendjes met Tibbe en Pijke en dat is allemaal erg leuk voor hem! Binnen doen we spelletjes en uiteraard vermaakt hij zich ook “op de tablet”...
Toch verjaagd de regen ons ook een paar dagen naar huis, we willen een was draaien, hebben we onze oppasdag op Teun en Marian moet naar de fysio.
Weer terug op de camping komt vriendin Marian een happie mee eten, komt vriend Jeroen op de fiets even aan voor een kop thee en dat kan allemaal als je “in de buurt” kampeert! Heel gezellig!
Vrijdag komen Sylvia, Marco en Teun met hun vouwwagen bij ons staan en slaapt Gijs weer bij zijn mama en papa, in zijn tentje in de voortent. Vindt hij geweldig!
Maar allebei de jongens wippen héél vaak even bij ons binnen. Even kletsen, wat drinken, een koekje eten, enzovoort.

Zaterdag rijden we naar Putten en wandelen we door het prachtige Landgoed Schovenhorst, een heel bijzonder bos. In het centrum van Putten genieten we van een ijsje!

En dan is het zondag, Moederdag!
De zon schijnt en we dekken buiten de tafels, het kán weer! Dít is het leuke van kamperen!
Marco gaat al vroeg naar een supermarkt voor lekkere broodjes, eieren, aardbeien, sapjes, beleg en dan worden de moeders verwend… Sylvia krijgt van haar jongens tekeningen en een kralenketting en wij krijgen, zoals elk jaar, onze balkon-plantenbakken gevuld met kleurrijke geraniums terug. Van Marco krijgen we alledrie een hartvormig bord-met-mok, Syl en Joke met de tekst Love You en Marian krijgt de tekst Best Mom in the World.
Tussen de middag komen Judith en Harm ook gezellig aan, zij brengen het spelletje Qwixx voor ons mee en een mooie plant voor op het balkon!
Dank jullie wel, lieverds!!!
Jammer genoeg moeten we begin van de middag toch naar binnen vanwege een regenbui maar in de grote voortent van de vouwwagen past dat bést. We spelen Yahtzee en hebben een gezellige middag!

De rest van de week verloopt rustig. Zon en regen wisselen elkaar af.
Woensdag zijn we een dag thuis omdat we de 1e vaccinatie krijgen en ‘s middags heeft Marian fysio, Marco heeft een lang weekend vrij ivm Hemelvaartsdag, Gijs en Teun vermaken zich prima en wij ook!
Zaterdag breken we de boel weer op en brengen de caravan naar van Duinkerken waar hij een week blijft staan om een kleine schade te repareren (Joke had een bocht te strak genomen en scheerde langs een hekje…)

Inmiddels staat de caravan in de stalling tot 3 juni, dan gaan we een dag of tien naar een camping in de buurt van Middelburg!
Wordt vervolgd…

• 26 Mei 2021 - 12:33

Gelly:

Wat een gezellige boel bij jullie. Heerlijke moederdag gevierd.
    In Nederland is het ook prima vakantie te vieren.
    Ik ga binnenkort ook naarPutten. Een weekje vakantie met familie.
    In een bungalowtje.
    Blijf genieten van jullie huisje op wielen en toch de bocht maar iets
    ruimer nemen Marian

• 26 Mei 2021 - 14:44

Nell Verbeek:

Wat heerlijk dat jullie weer zo kunnen genieten van het kamperen.

T Is een feestje zo lekker met familie en vrienden

Groetjes
    Nell

• 26 Mei 2021 - 16:36

Aafke :

Voor veel plezier hoef je niet ver. Met de juiste personen is het genieten. Bedankt voor het meereizen.

Groetjes van ons allen uit Friesland

• 27 Mei 2021 - 22:13

Alie En Jan:

Dat doen jullie goed!
    Ook wij hopen de camper gauw weer eens te gebruiken!

• 30 Mei 2021 - 01:00

Marian:

De eerste caravanvakantie van dit jaar ziet er heel gezellig uit! Het goeie weer komt er aan, dus dat wordt nog veel meer genieten! Alvast heel veel plezier. Liefs.