Marian is jarig... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marian & Joke - WaarBenJij.nu Marian is jarig... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marian & Joke - WaarBenJij.nu

Marian is jarig...

Door: Marian en Joke

Blijf op de hoogte en volg Marian & Joke

23 April 2018 | Nederland, Amersfoort

20 – 22 april 2018

Marian is 21 april jarig en ze gaf laatst al aan dat ze niet zoveel zin heeft om het te vieren en eigenlijk wel even wég wilde.
Dús gingen we op zoek naar een camping in de buurt en die vonden we: camping Coterlet in Nijkerk, op de grens met Amersfoort, 12 kilometer van ons huis…
Marian vroeg aan Gijs of hij met ons mee wilde en heel enthousiast zei hij Já!!

We rijden vrijdag eerst langs Van Duinkerken Sport en Recreatie om een nieuwe gasfles op te halen en dat is maar goed ook want ‘s avonds tijdens het bakken van de pannenkoeken blijkt de “oude” al snel leeg te zijn!
Gijs geniet nu al volop en heeft een “allerbeste” vriend in Thijs gevonden, de 8 jarige zoon van de campingeigenaar. Ze crossen met grote skelters over de camping, bouwen kastelen in de grote zandbak, springen een gat in de lucht op de ook al grote trampoline en komen af en toe even bij ons chillen, zoals Gijs zegt…

Om 12 uur rollen we slapend de verjaardag van Marian in maar in de ochtend is het al meteen feest met een vlaggenslinger en een kado.
De hele dag door komen er app-jes en telefoontjes en ondanks dat we niet thuis zijn voelt Marian zich tóch jarig! Marco komt een bakkie doen met kleine Teun en vriendin Louise komt op de fiets ook even aan. Joke springt gauw op de fiets om in Amersfoort/Vathorst een appeltaart en broodjes te halen!
Zo is het even heel gezellig en als Marco weer naar huis gaat laat hij Teun bij ons achter. Nou, dat vinden deze omi & Jomi héél fijn!
‘s Middags fietst vriendin Lida ook nog even aan en ‘s avonds komt Marco weer terug met Syl en brengen ze het kado voor Marian mee: een grote pan overheerlijke bami…!!!
Als om half tien alles is opgeruimd gaat Marian met Gijs douchen en daarna slaapt hij binnen vijf minuten!
Wij doen nog een spelletje SkipBo en rollen daarna al snel ook ons bed in.
Marian heeft de verjaardag gehad zoals ze wilde, zei ze. Helemaal goed dus!!
Zondag ruimen we alles op ons gemakje weer op en om 13 uur zijn we weer thuis.

We noemen dit weekend ook “proefcámperen” om na te gaan of we alles nog hebben en of we misschien overbodige spullen thuis kunnen laten. Volgende week vertrekken we voor een week of vijf naar zuid Engeland om daar lekker rond te trekken.
Reis gerust weer met ons mee, welkom!

• 24 April 2018 - 20:13

Marian & Joke :

Verjaardag vieren met 'zitten in een kringetje' heeft echt zijn tijd gehad.
    Maria en ik deden het al jaren en genoten van de rust en samen ergens lekker eten en genieten van de dag.
    Goed van Marianne om deze dag zo te vieren en van te genieten met lief, kleinkinderen en kinderen.
    En nu op naar good old England.
    Veel plezier enne...take the right side left!
    Kom gezond weer terug want er moet ook weer ge Skip Bo'ot worden.

Puck
    en een high five van Sita

• 24 April 2018 - 20:15

Marian & Joke :

erna en imelda

leuk zo - lekker gewoon doen wat jezelf het liefst wil doen.
    fijn dat Gijs hiervan mee mocht genieten .
    morgen krijgt imelda haar 2de reuma kuur dus die is in ieder geval weer 2 dagen uit
    de running. Hopelijk voelt zij zich daarna weer monter genoeg voor andere acties.
    jullie hebben vlgs mij geboft met het weer want hier was het in ieder geval genieten.
    Evelien was de 22ste jarig en wim wordt de 26ste een jaartje ouder en als alternatief thuis
    een brunch in Bunne even achter Eelde. Dus dichtbij en knoert gezellig en smakelijk.
    wij gaan de 17de naar Baarn - 1 nacht - maar dan zijn jullie vast al weg.
    Geniet maar lekker verder en we blijven jullie als gebruikelijk graag volgen.
    We keep in touch !
    liefs en knuffels

• 24 April 2018 - 21:36

Adriënne :

Een verjaardag is toch een dag die je mag vieren op jouw manier! Nietwaar? Ik vier het vanaf mijn 40e al niet meer thuis en dat bevalt heel goed. Soms met zijn tweeën weg, soms met het hele gezin. Prima. Fijn dat jullie ook zo genoten hebben. Veel plezier in Engeland. Niet zeker of we jullie altijd zullen kunnen volgen want wij vertrekken al snel naar Frankrijk voor een rondreis. De plannen zijn nog vaag, maar er komt vast wel een mooie route uit. Als we goede wifi hebben lezen we jullie verslagen zeker. Altijd leuk. Heb een mooie tijd. Liefs

• 24 April 2018 - 21:44

Judith:

Fijn dat het een geslaagde dag was! xxx Judith

• 25 April 2018 - 08:59

Alie En Jan:

Heerlijk lekker doen wat je leuk vind goed bezig,
    Alsnog gefeliciteerd, en geniet van jullie Engeland reis.

• 30 April 2018 - 16:26

Monica:

Yes I like to follow what the two of you are doing. That cake looks delicious. Enjoy the trip to England.

Greetings Monica